کودهای گروه تولیدی زعیم مناسب برای مجموعه ای از درختان
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶
انواع کودهای شیمیایی
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶

گیاهان برای تولید و ذخیره ی مواد قندی به انرژى نورانى نیازمندند. لذا کمبود بیش از حد یک یا چند عنصر غذایی باعث اختلال در واکنش های داخلی گیاهان می گردد. در نتیجه بعضی از علایم در گیاهان ظاهر می شود که از رشدگیاهان می کاهد و آنها بر اثر ضعف و خشکیدگی از بین می روند. پس کمبود مواد غذایی گیاهان باید به طریقی جبران شود. ازاین رو برای ِ رفع کمبود مواد غذایی گیاهی از بعضی کودها (به کلیه ی مواد و ترکیباتی که برای تحریک رشد و تأمین مواد غذایی گیاهان به محیط کشت آنها اضافه می شود، کود اطلاق می گردد) استفاده می کنند.
کود ویژه گیاه بامبو گروه تولیدی زعیم بهترین ترکیب مورد نیاز گیاه بامبو است، حاوی نیتروژن بالا به همراه سیلیس فراوان و از ویژگی های منحصر به فرد این محلول، دارا بودن تمام ریز مغذی های مورد نیاز گیاه می باشد.
کود ویژه گیاه کاکتوس گروه تولیدی زعیم بهترین ترکیب مورد نیاز گیاه کاکتوس است، حاوی ازت کمتر و پتاسیم و فسفر بالاتری هستند.
کود ویژه گیاه بونسای گروه تولیدی زعیم بهترین ترکیب مورد نیاز گیاه بونسای است. حاوی پتاسیم و فسفر بیشتری نسبت به سایر عناصر دیگر است. از ویژگی های منحصر به فرد این محلول، دارا بودن تمام ریز مغذی های مورد نیاز گیاه می باشد.
کود ویژه گیاه بنفشه آفریقایی گروه تولیدی زعیم بهترین ترکیب مورد نیاز گیاه بنفشه آفریقایی است . حاوی نوع خاصی از عنصر نیتروژن و از ویژگی های منحصر به فرد این محلول، دارا بودن تمام ریز مغذی های مورد نیاز گیاه می باشد.
کود ویژه آهن عمومی گروه تولیدی زعیم بهترین ترکیب مورد نیاز تمام گیاهان آپارتمانی است. این ترکیب حاوی آهن کلاته به همراه اسیدآمینه می باشد.
کود ویژه گلدهی گروه تولیدی زعیم بهترین ترکیب مورد نیاز تمام گیاهان گلدار است. این ترکیب حاوی فسفر، پتاسیم و ریز مغذی ها و از ویژگی های منحصر به فرد این محلول، دارا بودن تمام ریز مغذی های مورد نیاز گیاه می باشد.
کود کامل ویژه گیاهان آپارتمانی گروه تولیدی زعیم کود چهار فصل و مورد نیاز تمام گیاهان آپارتمانی است. حاوی عناصر نیتروژن، فسفر و پتاسیم با نسبت برابر بوده و از ویژگی های منحصر به فرد این محلول، دارا بودن تمام ریز مغذی های مورد نیاز گیاه می باشد.

photo 2017 10 10 16 49 10

photo 2017 10 10 16 48 55

photo 2017 10 10 16 49 00

به این مطلب امتیاز بدهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *