کودهای گروه تولیدی زعیم مناسب برای مجموعه ای از درختان

بهترین کود مایع و بهترین کود پودری گروه تولیدی زعیم:
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶
کود مناسب برای مجموعه ای از گیاهان
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶

تغذیه صحیح درختان میوه جهت رشد کافی و تولید میوه مرغوب ضروری می باشد. درختان میوه در مقاطع زمانی مختلف، نیازهای تغذیه ای و مراقبتی متفاوتی دارند و تأمین عناصر و مواد مغذی مورد نیاز آنها در زمان مقتضی بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی تغذیه درختان میوه با در نظر داشتن نتایج تجزیه خاک و برگ و سابقه مدیریتی باغ، اغلب طی چند مرحله اصلی شامل تغذیه زمستانه، تورم جوانه ها، پس از ریزش گلبرگها، فندقی شدن میوه ها، طول دوره رشد میوه و دوره پس از برداشت محصول صورت می گیرد.

کود مایع SAL-STOP

کود مایع SAL-STOP اصلاح کننده خاک بوده که با پایه لئوناردیت توسط مجموعه تولیدی ZAEEM تولید می گردد که مناسب برای درختان سیب، پسته، انگور، کیوی، مرکبات، زیتون، انار و گردو می باشد.

SAL STOP 1 Lit

کود مایع BLOOM.SET

کود مایع BLOOM.SET برطرف کننده کمبود عناصر روی و بُر در گیاهان توسط مجموعه تولیدی ZAEEM تولید می گردد. مناسب برای درختان سیب، پسته، انگور، مرکبات، زیتون، انار و گردو می باشد.

کود مایع TOP.MACRO

کود مایع TOP.MACRO این محصول به عنوان اولین NPK مایع ۲۰-۲۰-۲۰ تولید شده در کشور با تأییدیه موسسه خاک و آب است که از بهترین مواد اولیه وارداتی با درجه کیفی بالا تهیه شده و توسط مجموعه تولیدی ZAEEM تولید می گردد مناسب برای درختان سیب، پسته، انگور، کیوی، مرکبات، انار و گردو می باشد.

TOP MACRO

کود مایع AMINO GROWTH

کود مایع AMINO GROWTH حاوی ۱۶ نوع اسید آمینه ضروری از نوع آزاد می باشد. توسط مجموعه تولیدی ZAEEM تولید می گردد. این محصول در کنار دیگر محصولات ZAEEM به عنوان یک مکمل کامل غذایی برای گیاهان محسوب می شود مناسب برای درختان سیب، پسته، مرکبات، انگور و انار می باشد.

AMINO GROWTH

کود مایع N-UP

کود مایع N-UP که فرم های نیتراتی، آمونیاکی و آمونیمی را دارا می باشد توسط مجموعه تولیدی ZAEEM تولید می گردد. استفاده مناسب از این محصول در مراحل اولیه رشد، باعث افزایش رشد رویشی گیاهان می شود. مناسب برای درختان سیب می باشد.

N UP

کود مایع K-MITO

کود مایع K-MITO که پتاسیم غنی در این محصول باعث تقویت دیواره سلولی و استحکام ساقه گیاه شده و توسعه ریشه ها را بطور مناسب انجام می دهد. توسط مجموعه تولیدی ZAEEM تولید می گردد. مناسب برای درختان سیب، پسته، انگور، کیوی، انار و گردو مناسب می باشد.

K MITO

کود مایع CAL-UP

کود مایع CAL-UP محلول کلسیم، نیتروژن و بُر مایع تولید شده توسط مجموعه تولیدی ZAEEM است. مناسب برای درختان سیب، پسته، کیوی، مرکبات، زیتون، انگور و انار می باشد.
CAL UP

کود مایع FULL-UP

کود مایع FULL-UP که تمام ریز مغذی های مورد نیاز گیاه را تامین می کند. توسط مجموعه تولیدی ZAEEM تولید می گردد. مناسب برای درختان پسته، انگور، کیوی، مرکبات، هسته داران، انار و گردو می باشد.

FULL UP

کود مایع K-MITO-P

کود مایع K-MITO-P محلول پتاسیم و فسفر گروه تولیدی ZAEEM می باشد و نیازهای گیاه را نسبت به این دو عنصر در تمام مراحل رشد تامین می سازد. به دلیل دارا بودن یون فسفیت، سبب کاهش رشد و تولید پاتوژن ها و اسپور ها در گیاه شده و بیماری های قارچی و باکتریایی را کنترل می نماید. مناسب برای درختان انگور، مرکبات و انار می باشد.
K.MITO.P

کود مایع BORONS

کود مایع BORONS محصول برنز حاوی درصد بالایی از عنصر بور با خاصیت چسبندگی بالا است توسط مجموعه تولیدی ZAEEM تولید می گردد مناسب برای درخت انار می باشد.

photo ۲۰۱۷ ۱۲ ۱۶ ۱۲ ۲۷ ۲۶

کود مایع PRIME

کود مایع PRIME کود کامل N-P-K محسوب می شود که حاوی درصد بالایی از عنصر فسفر است. توسط مجموعه تولیدی ZAEEM تولید می گردد. ترکیب این محصول به صورت ۱۵-۳۵-۱۰ بوده و حاوی تمام ریز مغذی های مورد نیاز گیاه می باشد. مناسب برای درختان مرکبات می باشد.
PRIME

کود پودری FERROUS

کود پودری FERROUS آهن کلات ۶ درصد با یک فرمولاسیون کاملاً هوشمندانه است که از مواد اولیه با کیفیت و وارداتی توسط گروه تولیدی ZAEEM تولید و بسته بندی می گردد. مناسب برای درختان سیب، مرکبات، انگور و انار می باشد.

FERROUS

کود پودری POTASSIUM SULPHATE

کود پودری POTASSIUM SULPHATE منبع مناسب از عنصر پتاسیم بوده و همچنین گوگرد مورد نیاز گیاه را تامین می کند. از محصولات گروه تولیدی ZAEEM می باشد. این محصول یک مناسب برای درختان سیب، پسته، کیوی، مرکبات، هسته داران، زیتون، انار و گردو می باشد.
potassium sulphate

کود پودری NPK 10 50 10

کود پودری NPK 10 50 10 کود پودری (N-P-K (10-52-10+TE) گروه تولیدی ZAEEM عناصر اصلی نیتروژن، فسفر و پتاسیم مورد نیاز گیاه را تامین می نماید. مناسب برای درخت انار می باشد.

10 50 10

کود پودری NPK 12-12-36

کود پودری NPK 12-12-36 عناصر اصلی نیتروژن، فسفر و پتاسیم مورد نیاز گیاه را تامین می نماید توسط گروه تولیدی ZAEEM تولید می گردد. این محصول از پتاسیم بالایی برخوردار است. مناسب برای درختان هسته دار می باشد.

12 12 36

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *