نمایشگاه خارجی
خرداد ۶, ۱۳۹۶
محصولات جدید
خرداد ۶, ۱۳۹۶

Sil کود سیلیکات پتاسیم مایع با یک فرمولاسیون کاملاً هوشمندانه است که از مواد اولیه با کیفیت توسط گروه تولیدی ZAEEM تولید و بسته بندی می گردد. که حاوی ۳/۱۳ % پتاسیم و ۶/۲۶ % سیلیسیم می باشد. سیلیسیم عنصر ریز مغذی است که برای برخی فعالیت های متابولیسمی گیاه مورد نیاز می باشد. علاوه بر این سیلیسیم گیاه را در مقابل تنش های محیطی و غیر محیطی مقاوم می سازد.

KMITO SIL
هر دو عنصر پتاسیم و سیلیسیم در ایجاد مقاومت نقش دارند. مقاومت به شوری، خشکی، سرما و همچنین عوامل خسارت زا نظیر حمله قارچ های بیماری زا نظیر سفیدک سطحی و درونی جلوگیری می کند.
سیلیسیم ساختار دیواره سلولی را استحکام می بخشد و گیاه را در برابر آفات مقاوم می سازد. محصولاتی نظیر برنج، خیار، توت فرنگی، نیشکر، پسته به پتاسیم و سیلیسیم نیاز داشته و مصرف آن موجب بهبود رشد و مقاومت آنها می شود. سیلیکات پتاسیم موجب افزایش و تشکیل قند در مصولات شده و موجب بهبود رنگ و استحکام میوه ها می شوند. افزایش فتوسنتز، کاهش سمیت عناصر سنگین، افزایش رشد، جوانه های انتهایی، افزایش تعداد و استحکام ساقه ها، کاهش ورس (خوابیدگی) در غلات، افزایش تحمل در برابر استرس های محیطی خصوصاً خشکی و شوری می شود.
کود مایع K-MITO.Sil در بطری ۱ لیتری توسط شرکت فنی مهندسی سروستان پاک ایرانیان بسته بندی شده است.

K.MITO.Siln

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *