کود پودریN-P-K (12-12-36+TE)
خرداد ۲۵, ۱۳۹۵
برنامه غذایی برنج
خرداد ۲۶, ۱۳۹۵

کود پودری مناسب گیاهان و خاک

کود پودریN-P-K (20-20-20+TE) گروه تولیدی ZAEEM عناصر اصلی نیتروژن، فسفر و پتاسیم مورد نیاز گیاه را با ترکیبی کاملا متعادل تامین می نماید.
این محصول یک کود عمومی محسوب شده و بکارگیری آن برای کلیه گیاهان در تمام مراحل رشد امکان پذیر می باشد. کود پودری N-P-K (20-20-20+TE) گروه تولیدی ZAEEM با دارا بودن اسید آمینه و تمامی عناصر ریزمغذی بسیاری از نیازهای گیاه را تامین می نماید. همچنین این محصول با فرمول متعادل خود سرعت رشد، عملکرد محصول و کیفیت را کاملا بهبود می بخشد.
این محصول به دلیل انحلال ۱۰۰ درصد، در مخازن کود به هیچ عنوان رسوب نمی نماید. کود N-P-K (20-20-20+TE) گروه تولیدی ZAEEM کمبود های مربوط به هر یک از عناصر اصلی را برطرف نموده و مصرف کودهای پایه را به حداقل می رساند. همچنین این نوع کود فاقد کلر، سدیم و فلزات سنگین می باشد.
کودN-P-K (20-20-20+TE) گروه تولیدی ZAEEM قابلیت استفاده مصارف آب آبیاری و همچنین محلول پاشی را دارا می باشند.

مزایای کود پودریN-P-K (20-20-20+TE)

• تامین عناصر درشت و ریز مغذی برای گیاه
• افزایش رشد در تمام گونه های گیاهی
• مناسب برای تمام مراحل رشد گیاه و محصولات زراعی و باغی
• دارای قابلیت جذب سریع و تاثیر فوق العاده
• فاقد کلر، سدیم و فلزات سنگین

آنالیز کود پودری N-P-K (20-20-20+TE)

آنالیز کود پودری

دستور العمل مصرف کود پودری N-P-K (20-20-20+TE)

دستور العمل مصرف کود پودری NPK 20 20 20

قیمت خرید کود

قیمت کودها، با توجه به نوسانات بازار ممکن است تغییر کند. به همین دلیل بهتر است؛ برای اطلاع دقیق با کارشناسان شرکت تولیدی زعیم تماس بگیرید. شما می توانید لیست قیمت ها را از کارشناسان براساس نوسانات روز، بخواهید. بسیاری از کودها، به کشور وارد می شوند و به همین دلیل ممکن است تغییرات بازار ارز بر قیمت کودهای وارداتی تاثیرگذار باشد. در مقابل، خرید از برندها و تولیدات داخلی باعث می شود این نوسانات کمتر باشد. در نتیجه قیمت کود مناسب تر خواهد بود.

چرا کودهای ۲۰۲۰۲۰؟ (سه بیست)

کودهای ۲۰۲۰۲۰، از جمله کودهایی هستند که جزو بهترین کمک کننده ها برای گیاهان محسوب می شوند. کود های سه بیست، باعث می شود روند رشد گیاه، گل دهی و به محصول رسیدن میوه بسیار عالی انجام شود. چرا که در این کود، موادی مانند ازت، فسفر و… به تامین نیازهای ریشه و ساقه گیاهان می پردازند. در نتیجه کود ۲۰۲۰۲۰ تاثیرگذارتر و موفقیت آمیزتر عمل می کند.

مصارف کود N-P-K

مصارف کود N-P-K، بسیار است. اما معمولا بیشتر برای مصارف زیر از آن استفاده می شود:

  • گلخانه ها
  • محصولات زراعی
  • درخت های میوه
  • گل های آپارتمانی، کاکتوس و…

کود سه بیست، چه زمانی استفاده می شود؟

کود سه بیست، در بیشتر مواقع مورد استفاده قرار می گیرد. این کود بهترین گزینه برای زمان گل دادن یا پیش از گل دادن است. در چنین مواردی، کود سه بیست برای بیشتر گیاهان و درختان کاربرد دارد. به یاد داشته باشید، هنگامی که درختان بیدار می‌شوند یا جوانه می زنند و گل دهی آغاز شده، نباید از کود ۲۰۲۰۲۰ استفاده کرد. در این زمان نمی توان از کود بصورت ریشه‌ای کمک گرفت چرا که جذب ریشه پایین است. در نهایت، بهتر است برای اطلاع دقیق از زمان مصرف آن، نوشته های روی جعبه را بخوانید یا از متخصصان کمک بگیرید.

نحوه مصرف

نحوه مصرف کود N-P-K، به گونه ای است که به راحتی می توان از آن برای گلدان های آپارتمانی استفاده کرد. میزان مصرفی کود سه بیست، باید براساس گیاه باشد. به طور مثال اگر ارتفاع و سن گیاه یا درخت زیاد است کود بیشتری به آن دهید. در مقابل اگر سن و ارتفاع آن کم بود به کود کمتری نیاز است.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *